Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Gunilla Bäckström - 7 januari 2011 22:29

 

Vaknade imorse och då hade en stor del

av snön på taket ramlat ner....

fast det är ju bättre att det är på backen än på taket

  

Givetvis var det en repris från förra året..

  

Så det var bara att kasta i sig lite frukost och gå ut o jobba.

Dagen började med styrkträning (gratis)

tror att biceps och rygg fick sig en omgång.

 För satan va tungt det är med blötsnö

 blandat med stora isbitar.

 

Sen var jag & Kiwi in till stan o handlade.

Hem och grejade o gjorde en paj deg,

 sen blev det en timmas

 Power Walk (oxå gratis)

hundarna var givetvis med.

Nu har man ätit en god köttfärspaj toppad med

sparris stuvning & sallad & lite rött.

Känner mig väldigt nöjd med mig själv

 och att jag har slete lite på den feta kroppen.

Alltid en början ! ! !

Har ju lite ner räkning, nu känner jag mig motiverad !

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards