Alla inlägg under juli 2011

Av Gunilla Bäckström - 23 juli 2011 00:06

 

Tiden räcker inte till till allt jag vill hinna med !

      

Där kommer bloggandet in en sväng,

eftersom Facebook har tagit över blir bloggarna

tyvärr väldigt sällan uppdaterade.

 

Lite semester blogg från mig .....

 

Vi hade första stoppet i Degerfors ...

för lite mys med William.

    



Sen drog vi vidare mot Lerum

 med en övernattning på Alingsås BHK.

  

Sen drog vi vidare till Åsa för att hälsa på

"Mamma Meja" & "Pappa Aston".

      

Som förhoppningsvis är föräldrar till min lilla valp

 om det går som det ska denna gång

( än vågar jag inte vara glad, tyvärr). 

 

Men nån gång måste det väl ändå vara jag

 som står först på tur.

Färden fortsatte mot Öland och Lundagårds camping.

Där var vi bara en natt för vädret var lite sådär.

Vidare mot High Caparall (Micke hade aldrig varit där).

 

Helmysig camping & hundvänligt,

hundar var t.o.m välkomna in i affärerna

 vilket inte är så vanligt.

 

Där stannade vi i två nätter...

sen får man ju lite "gratis underhållning"

när man bor på en camping.

 

Jisses hur en del kan skämma ut sig.

   

Sista semesterhelgen åkte vi inte så långt ...

det blev Skutberget i Karlstad.

Jag upplevede lite nostalgi från förra årets SM

 när man gick runt på platsen.

 

Ja nu har man jobbat en vecka

 och allt är som vanligt igen.

 

Men veckan som kommer blir KORT.

 

 Är ledig torsdag, fredag....

för då drar vi till Ransäter,

fast bara som publik i år...

kan va kul o bara mingla runt o bara få va.

 

Ser fram emot att få börja om med en ny liten krabat,

om nu allt går i lås ?????????

Vågar inte hopppas på nåt än efter alla turer,

 men en ny hund blir det i alla fall vad som än händer.

 

Börjar få tränings & tävlings abstinens ! !

 

Fler semesterbilder finns i FOTOALBUMET !


 

 

 

 

 

 

 

Av Gunilla Bäckström - 6 juli 2011 21:49

Ja detta får bli en snabb resumé !


 Vi gjorde första stoppet i Degerfors

så jag fick klämma lite på William.


 Sen körde vi vidare till Alingsås

där vi kampade på deras BHK över natten.


Därefter vidare till Sjövik och Åsa

och hälsade på "pappa" Aston

och hög gravida "mamma" Meja.

 Nu är det bara att hoppas att det blir en tik i den kullen

 för då är jag lovad att den är min.

 

Sen drog vi vidare till nästa övernattning

som blev Värnamo BHK.


Därefter drog vi vidare mot målet som var Öland

och första natten stannade vi på Ölands BHK.


Eftersom det var en lite mulen dag idag

så passade vi på att shoppa loss lite i Borgholm.


Nu är vi installerade på Lundegårds camping på Öland.

En mysig och hundvänlig camping.


Bilder och lite mera får det bli

när jag kommer hem till min andra dator.

Det är lixom lite begränsat i in "lilla Rosa".


Ha det gött...för det tänker jag ha !

Presentation


Gunilla o Divann´s Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards