Alla inlägg under april 2012

Av Gunilla Bäckström - 15 april 2012 21:29

Har haft en kanon helg ! ! !

    

Flexade hem middagen i fredag

 (för de som undrar så blev det minus timmar i flexen).

Drog igång direkt med dammsugning & skurning av golv,

så va det klart inför helgen.

Lördag & söndag har ägnats till Divann och träning,

sen har vi ju haft ett super väder oxå med sol och värme.

Micke har grejat med bilar,eftersom min NYA bil inte kommer förrän i juni

(tre månaders leverantid).

Så var det bara att sparka igång Forden i några veckor.

   

Träningen med Divann börjar kännas så himla kul

 nu när det ena efter det andra börjar falla på plats.

Från att ha haft en apport galen hund (Kiwi)

till att få en som inte alls är intresserad

(föremålsintresse och kamp finns men inte med en apport bock)

så kändes det så himla gött idag när det funkade.

Divann valde tom apporten före leksaken...jag ler fortfarande !

    Och jag har fixat detta helt själv utan hjälp,

så där fick mitt självförtroende en kick framåt.

Nu börjar mitt liv att se ut som det gjorde för några år sen !

De flesta helgerna några månader framöver är full bokade,

och det gäller bara hund !

Cadillacen får nog vila denna sommar

för nu är det Divann och hund som gäller.

Tur att jag har en snäll gubbe som ställer upp till hundra och

stöttar mig på alla sätt !  

 

 

Presentation


Gunilla o Divann´s Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards