Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Gunilla Bäckström - 19 januari 2011 21:34

 

Ja ibland tar det slut på det positiva jädrans fort

...det kan räcka med ett mail !

 

Klicka gick tydligen tom ! !

 

Så där blev det ingen valp till våren.

 

Visserligen har jag ju min lilla älskling

som vill så mycke fortfarande

    

 men hon är ju faktiskt "lite till åren kommen".

 

Har nu insett att det inte växer Face Rase på trän precis,

vi får väl se hur länge jag orkar vänta.

 

Annars får det väl bli en BC igen

för det finns det ju en uppsjö av.

Det pumpas ju ut hur många som helst

 både här o där,

men det gäller ju att få en som

är bra mentalt oxå och det är tydligen inte lika lätt.

 

Men än är det inte helt kört.... när det gäller FR.

 

Det positiva idag var iallafall att jag köpt "broddar"

och kunnat gå en promenad med mina kära hundar

i månskenet för här på vischan har vi inga gatlampor

eller grusbilar.

    

Så här får vi knata på i månenes sken...

 

Ja fortsättning följer på detta "hunderi"

sista ordet är ju inte sagt än.

 

Jag har en liten "plan" så vi får väl se hur det går !!! 

Än har jag inte kastat in handduken.....

  

Ovido - Quiz & Flashcards