Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Gunilla Bäckström - 15 januari 2011 22:49

 

Ja nu har det varit LCHF sen i tisdags

och det går ju mycke bättre än "pulverdricka".

 

Man får äta en massa gott och även ta ett glas rött.

Va sägs om en kväll med en go ost och ett glas rödvin...

och det är jakthundsdiet !

Idag har jag städat o Micke rivit delar av huset.

 

Kiwi hatar att va instängd när det är städning på G

  

Tulpaner på bordet blev det.

  

Ikväll blev det baconinlindad fläskfile fylld med

philiadelfiaost och istället för potatis

 blev det ungsgratinerade tomater & paprika

och Micke åt Pommes Anna istället för tomater.

Konstigt än har jag ingen längtan efter pasta, potatis, bröd

 eller nåt av det förbjudna.

 

Så har jag ju varit duktig och tagit dessa snabba

 promenader varje dag.

Nu är det ju inte svart när man slutar kl 16.00

utan man hinner med en promme.

 

Idag har jag träffat Fanny & Zack !!!!

Vi fick en impuls och drog iväg in på bio

och kollade på Änglagård.

Såå lite handling och ändå sååå bra !

 

Än har det inte hänt nåt på "valp"fronten...men jag väntar !!

 

Låt dessa stackars vargar vara ifred i skogen !

    

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards