Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Gunilla Bäckström - 23 januari 2011 20:17

 

Imorse bar det av till Sjövik och Åsa för att hälsa på.

Där fanns en kull FR som var 7,5 veckor..gissa om de var söta.

  

Tyvärr glömde jag kameran så det fick bli bilder med mobilen.

Dessa små godingar är ju givetvis redan sålda,

 så det var bara att dregla och längta.

Den lilla harlekin tjejen ska till Karlstad,

så henne kommar jag att träffa framöver.

 

Men nu är det två andra tänkbara tikar

 som ska paras framöver,

 så det borde väl ordna upp sig på valpfronten.

 

Lilla söta Meja är på G så det är bara att hoppas igen.

  

Meja är den som är närmast...

 

 

Har haft en helt underbar dag med en massa FR

 att umgås med och studera lite olika betenden

 och framförallt få en masssa bra info av Åsa som jag fått 100% förtroende för som uppfödare.

 

Fick lite panik en sväng när jag fick beskedet

 att Klicka gick tom och började leta valpar både här o där,

men sansade mig och väntar på en valp

 från den kennel jag fastnat för från början.

 

Nu känner jag mig lite bättre när det gäller tillökning..

det ordnar sig nog till sist fast

det blir några månader senare än jag trodde.

   

Grattis till alla som varit och tävlat i helgen !! ! !  

Ha de fortsatt gött där ute !

Ovido - Quiz & Flashcards