Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Gunilla Bäckström - 26 oktober 2011 19:45

Sov skit dåligt i natt pga snuva & igensvullen hals.

Tur gubben jobbade natt så jag fick härja vilt i sängen.

 

 Det innebar ju att jag störde hundarna oxå när jag for upp och ner i sängen

(törstig, nödig, snorig, öm hals).

Klockan 05:30 var jag ute och kissade Diva

sen sov vi till husse kom hem vid 7-snåret.

Då mådde jag skit och tänkte stanna hemma idag

 (tyvärr kommer det ingen vikarie när jag är hemma).

Så jag proppade i mig en dubbeltreo och drog iväg.

Eftersom Micke jobbat natt så tog jag med mig Diva

 till jobbet idag så han fick sova. 

(detta är förankrat med min chef & nämnden, om det är nån som undrar).

Åkte hem med Diva vid 13-tiden för då hade Micke sovit färdigt,

sen åkte jag tillbaka och jobbade (åkte därifrån 17:30

 

När jag kom hem gjorde jag några svamppajer och frös in....

sen bakade jag vilket jag inte gjort på flera år.

Det blev saffransmuffins...luktar mumma i köket.

Nu ska jag kolla på "Bonde..."

innan duschen och sängen.

Men först ska vi test muffinsen och "Årets...."

Ha en bra kväll  ! !



Ovido - Quiz & Flashcards