Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Gunilla Bäckström - 21 oktober 2011 21:14


Måndag kväll var det  öppet hus på Kristinehamns Hundcenter

(för Kristinehamns Brukshundklubb) !

 

Kan inte påstå att det var nån större rusning från klubben tyvärr.

Men vi som var där tränade, fikade och hade allmänt trevligt.

 

Onsdag & torsdag hade jag semester,

och uj uj vad mycke jag fick gjort

när man får två lediga dagar mitt i veckan.

 

Onsdag var det städdag och ren bäddning av sängar.

På kvällen hade vi hyrt in oss för träning på

Kristinehamns Hundcenter,

gött och slippa va ute i mörker/regn..

 

Tack Ann för att du tog initivativet/och vågade !

 

Torsdag gjorde jag nåt så j**a tråkigt,

som hängt över mig en längre tid,

frostade av och "städade" frysen.

 

På kvällen åkte jag & Diva tilll klubben och tränade

 men vi var lite för tidiga...vi var tämligen ensamma.

 

Då åkte vi till stan och gick Kungsgatan upp/ner

så där fick vi in bra miljöträning.

 

Fredag var det jobb dax igen och Diva var med.

Trodde hon skulle va trött efter en sån dag men...

Neeej ikväll har hon och Kiwi

(ja det är sant ni som känner oss vet att,

Kiwi aldrig leker med hundar).

Men ikväll har de röjt så in i bängen,

hoppas att de är trötta nu.

För snart är det sängläge,så man orkar med den lilla tokan

imöra igen....söööööt ä hon !

 

Efter handlingen så gick vi en promenad,

gjorde några köttfärspajer

(eftersom frysen var städad och plats fanns)

 gjorde även en en Colastek, så nu finns det färdig mat

i helgen, eftersom jag har annat för mig

 och "gubben" jobbar !


Ha en goer fredag kväll alla goa ! !

                                                  

     


Ovido - Quiz & Flashcards