Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

Lätt o va efter klok ! !

Av Gunilla Bäckström - 21 februari 2010 20:13

     

Skulle ju varit till Torby o tävlat idag !

 

Men bestämde mig igår för att stryka mig p.g.a vädret..

Vaknade imorse av att solen sken in genom fönstret

och vädret var hur fint som helst.    

 

Men nu var det gjort och jag behövde nog en sov morgon

för i morgon är det dax för en ny arbets vecka.

  

   

Vi hade i alla fall en go dag med härliga promenader i solskent

 och mindre härliga snöröjningar av gården.

Nu har det slutat snöa...och va händer då ? ?
Jo termometern visar -20, när ska detta sluta ? ! ?

  

Avslutar denna dag med att gratulera mina goa hundkompisar

som gjorde varsin kanonrunda i Torsby.

 

Grattis !

Susanne & Nelly och Jouko & Hyss !

  

 

 
 
Ingen bild

jouko

21 februari 2010 21:12

Ja du missa en riktigt trevlig dag :-)
Det var liite kallt i vinden men gött annars och sen avsluta vi dagen med middag på trevlig ställe,värdhusliknande :-)
Och tack för grattisarna :-)

 
Lena, Daffy o Dino

Lena, Daffy o Dino

22 februari 2010 09:44

Kan trösta dig med att när jag gick upp igår så snöade det fortfarande. Vet Du hur man får in bilder här? Det är visst något nytt.

http://web.telia.com/~u65206052

 
Ingen bild

Gunilla

22 februari 2010 11:51

Hej Lena !
Kände bara att jag missade en tävling där det hade kunnat gå att få till höga poäng...men, men det kommer fler tävlingar.
Ska kolla lite på det här med bilder i kväll...

 
Lena, Daffy o Dino

Lena, Daffy o Dino

23 februari 2010 19:46

Jag kan nu. Det går bara att få bild här om man har en sådan här blogg och uppgier bloggadressen. Här skrev jag in din adress.

http://kiwigunilla.bloggplatsen.se

 
Gunilla

Gunilla

23 februari 2010 21:24

Hallå Lena !
Var ju tvungen att prova hur detta funkar.

http://kiwigunilla.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla Bäckström - 25 juni 2013 21:42

Älskade lilla Brainwaiwe´s Kiwi ! ! !   Jag hade kontakt med Lena (din uppfödare) på telefon den natten du föddes, natten till midsommarafton  1999. Jag träffade dig första gången när du var 3 veckor, och redan då visste jag att du skul...

Av Gunilla Bäckström - 23 juni 2013 21:47

 Läääänge sen sist !               Det kan till viss del bero på jävligt seg dator (som är på g att åtgärdas) och FB.              Det senast som hänt är tyvärr att lilla älskade Kiwi lämnade oss den 10/6 pga åldersskäl o sjukdom. Hon f...

Av Gunilla Bäckström - 22 januari 2013 08:24


Nu har bloggen verkligen legat nere länge. Allt är Facebook´s fel, det är ju där som allt händer nu för tiden. Nu har vi kommit en bit på väg i träningen. Jag har bestämt mig för att inte ha bråttom med Divann,  målet är att lägga bra o...

Av Gunilla Bäckström - 30 september 2012 21:11

Länge sen det bloggades ! !   Nu börjar vi komma tillbaka på banan igen när det gäller egen träning och lite kurser. Helgen som varit har gått i hundens tecken. Lördag åkte vi hemifrån ca 08:00 med destination Torsby, för att ha lydnadsk...

Av Gunilla Bäckström - 8 augusti 2012 23:25

Har inte bloggat på hela semestern pga dåliga förbindelser med internet. Vi startade med Ransäterhelgen som har blivit lite som en tradition att åka till, även om man som nu inte har någon hund att tävla med. Jag har varit där i stort sett ...

Ovido - Quiz & Flashcards