Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Gunilla Bäckström - 13 februari 2010 17:58

                Är liiite trött på vinter & snö & minusgrader !

 

Veckan som gått har varit lite lagom jobbig.

Jag har haft rejält ont i halsen, men bara lite snuvig.

Men givetvis har jag jobbat i alla fall.

Man är väl fostrad till att bara vara hemma

 från jobbet om man är

 "döende"

 vilket jag ju inte var.

Idag var det årsmöte på "Bruks".

 

Det kom som en överraskning (för mig )

att medlemsantalet var så oroväckande lågt

 50-60 st, vi som legat på ca 200 st.

för övrigt var det ett trevligt möte.

 

Det positiva (för mig) var att vi som tävlade SM 2009

Jag & Kiwi, Jouko & Hyss, Lillemor & Krollie

 (ALLA TRE GICK TILL FINAL)

fick en utmärkelse i form av en stor blombukett,

  

och 

och en liten påse godis till hunden.

Vilket var nytt för i år !    

 

Jag fick faktiskt TVÅ buketter.

Jouko var inte där så jag tog med ALLA hans pokaler

 SE SBCH tavlor m.m    

De hade varit duktiga i både Spår o Lydnad 2009.

Men blommorna som var Jouko´s fick jag av honom

(tack för det Jouko).

Har en jätte bukett med fina röda tulpaner på bordet.


Nu blir till att göra iordning lite hemgjord kebabpizza,

duscha och titta på lite film  

 innan det är sängdax.

    

Känns helt perfekt med lediga fredagar

för det känns lixom som det är söndag idag.

Och imorgon när man vaknar inser man att

det är en hel ledig dag kvar på helgen.

 

Ha en fortsatt trevlig lördagkväll !

   

 


   

Ovido - Quiz & Flashcards