Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Gunilla Bäckström - 1 februari 2010 20:34

ÄR DET SÅ HÄR MAN SKA SE UT ! !

  

Undrar vem som designar provhytterna i kläd affärerna.

Ljuset och ..jag vet inte vad gör ju att man ser (tror jag) värre ut än vanligt.

Jag har gått upp ca 10 kg på fem år,

men i en provhytt ser man ut och väga ca 100kg ,

plus att man är blek (fast man solat solarium).

 

Varför har dom inte såna där speglar

som finns på Gröna Lund i lustiga huset. 

När man ser ut som en fotomodell i spegel...

190cm lång och väger ca 40 kg.

  

Nu har de ju monterat in den andra spegeln

där man blir stor o blekfet... vilket säljer mycke mindre.

 

Ja ..jag gick ju ut därifrån utan att köpa nåt.

Det måste ju vara speglarna det beror på...

 

15 Februari drar jag igång med bantnings dieten,,

 det passar bra att börja den måndagen

 för helgen efter är viken till hundevenemang

som innebär tidiga mornar och bilkörning

så nu gäller det att ladda både för det ena o det andra.

 Men lika "fint smal"

som fotomodellen blir jag aldrig (tack o lov).

Nej tacka vet jag Zorn ! !

     

Ser nog hellre ut så här......

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards