Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Gunilla Bäckström - 26 februari 2010 18:08

   

                                        

Har varit borta på en liten "konferans resa" med jobbet ett par dar.

Var till Lungsundet, konferans, hotell..m.m.

Mycke go mat o trevligt umgänge.

 

Alltid lika kul att få träffa alla dom andra gruppcheferna.

  

Men det är ju jobb oxå, så det blir inga sena kvällar precis

(gick o la mig 21:30 igår).

Efter att mer eller mindre blivit "tvingad" att sitta framför tv´n mellan 20:00-21:00 och titta på skidåkning.

Och så fick de inte ens medalj...vilka sopor.

  

Men det blir nya tränare för skidlandslaget framöver..

jag o Marita P ska ta över.

Då blir det hårda tag för damerna....5:a...och det godkänns inte.

    

Men nu är man hemma igen och allt är som vanligt.

Har varit och handlat i em och gått en promenad med hundarna

(gud va jag längtar efter Kiwi, och min kära "gubbe" när jag är borta ).

fast Kiwi är ju egentligen alltid med mig.

  

Nu ska jag göra köttfärspaj o sen hoppa in i duschen,

 så man är redo att dra på sig "danskläderna"

till Let´s dance.

Nu är det fredagsmys !

Ha de gött alla vänner     

Ovido - Quiz & Flashcards