Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Gunilla Bäckström - 19 maj 2009 20:37

Igår var det  tränings kväll,  jag & Kiwi, Lillemor & Krollie & Shikka och Lena & Basco & Tease möttes här i Ölme för lydnadsträning. Vi började med gruppmomenten med Kiwi & Krollie & Basco, sen körde vi igenom  hela programmet i SM-ordning en och en. Det  kändes bra, Kiwi var pigg och alert. Sen var det "barnens" tur (Tease & Shikka). Dom är super duktiga dessa små damer med sina "petiga mammor". De blir nog farliga när de kommer ut i eliten.

Ikväll kom det "oväntat besök". Hade dörren öppen i den soliga kvällen och hörde hundarna skälla. När jag tittar ut så står kompis Susanne där ute. Hon hade tagit en tur med "hojen" alltså sin Harley Davidsson. Vi hade en trevlig liten pratstund innan det var dags för henne och dra hemåt, det blir ju fort kallt när solen försvinner.

2009-05-20 Skam en som ger sig

Jag hittade allt kortet när jag fick leta en stund. Sicken tuff brud.....å dä är min kompis Susanne. Läckert ekipage!! 

Ovido - Quiz & Flashcards