Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Gunilla Bäckström - 16 maj 2009 17:47

Idag var det uppstigning 06:00 (för Kiwi och mig , resterande famlijemedlemmar hade sovmorgon) för tävling i Töreboda. Susanne och Kicki(ej tävlande men med som trevligt sällskap och duktig hundkompis) jag åkte före för när det gäller tävling måste ja dra iväg tidigt (ifall man kör fel, Lillemor vet). Gruppmomenten gick bra det blev 10, 10,. Det blev inga höjdar poäng, men det är inte poängen utan känslan som räknas och jag kände att vi hade kul och gjorde ett bra jobb tillsammans därute. Sen kan man ju undra vad domaren drar för när man inte får en bra motivering på kritiklappen. Jag är nöjd med min kompis och slutsumman blev 275 p. och en 2:a placering. Susanne vann på 293,5 p. GRATTIS ! kompis. Nu är det duschen och lite mat som gäller för snart är det dax för Melodifestivalen (säker fel låt som vinner igen) håller tummarna för Sverige och Malena.

Ovido - Quiz & Flashcards