Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Gunilla Bäckström - 27 oktober 2009 21:18

                När jag tittade i min filofax i måndags så önskade jag att det skulle bli fredag på en gång. Gråter

 

              Det var alldeles fullkladdat med olika tider att passa varje dag...möten, möten och mera möten

                                      Skrikandes förmiddag på ett ställe och eftermiddag på ett annnat

                                och mitt upp i allt så håller jag på med medarbetarsamtal oxå.

 

Lite för mycket jobb nu alltså! !

                                                 

Kiwi blir ju lidande, och jag får så dåligt samvete för henne...

men det blir bättre och träning finns oxå inplanerad om inte förr så till helgen.

Glad

 Vi har ju ett par tävlingar kvar innan vintervilan, så träningen måste ju underhållas.

 

Ikväll har jag o Lillemor varit ute på klubben och levererat ca hälften av de nya klubboverallerna.

 Resten ska "säljas" på torsdag.

 

Vi höres gott folk !!

Cool

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards