Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Gunilla Bäckström - 15 oktober 2009 16:19

Kiwi en höstkväll

    

Började denna vecka med en ledig måndag, kändes ju lite lyxigt eftersom jag hade semester hela förra veckan.Glad

Tisdag var det tandläkar besök....usch och fy vad det är äckligt, fast det bara var undersökning och jag hade inga hål denna gången heller. Men hade en tand som jag tappat lite lagning i så det ska åtgärdas. Inte nog med att det är

obehagligt Tyst med "tandis", skiten är ju inte gratis heller. Men det är ju ett måste, man vill ju ha gaddarna kvar några år till.  

Men det blev en mjukstart. På måndag var det träning som gällde "Kilgänget" (Susanne & Nelly, Susanne & Indra och Lennart & Sigge) och jag & Kiwi, Jouko & Hyss samlades 13:30.

 Vi körde igenom varandra i individuellt  utvalda moment.

Hann även med den obligatoriska fikan med tillhörande hundsnack.

Vi avslutade med en skogspromenad (Jag & Jouko och våra hundar) och åkte hemåt vid 19:00 tiden så det blev en dag avsatt  bara för hunderiet (hann dra en repa med dammsugaren på fm).

De andra dagarna har det bara blivit promenader, det har varit långa arbetsdagar med möten . 

Har börjat köra lite Power Walk och fy va jobbigt det är. Tungan ute

Nu är det slut med snigelpromenader, som det varit hela hösten p.g.a svampplockning. Kiwi gillar detta mycket bättre när det är lite fart i skogen.Skrattande

 Bara en arbetsdag kvar på denna vecka och då slutar jag 12:00 ska bli gött att vara ledig igen.

 

Ovido - Quiz & Flashcards