Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Gunilla Bäckström - 11 oktober 2009 21:55

Ja idag har vi varit och tävlat.....och det kunde ha gått bättre.

Kiwi nollade rutan ! ? ! ?   Förvånad

 

Det som har varit hennes absolut säkraste moment i alla år.

 Men idag vet jag inte vad som hände, för hon såg inte rutan.

 

Jag bröt momentet ganska omgående när jag såg att det var nåt galet.

 

Springer hon inte direkt dit är det ingen ide att hålla på med en massa onödiga kommandon.

För övrigt gick hon bra och jag är nöjd med det andra, men nöjd med en nolla kan jag ju inte säga att jag är för då sitter jag och ljuger.Rynkar på näsan


Men glädjen och arbetslusten är det inget fel på och vi hade kul på plan.

 

Men vi kom 2:a ialla fall på 252 p. Alltid något positivt.....

Hellre dåliga poäng med en nolla än 6:or o 7:or på allt, för då har man ganska mycket att jobba med.

 

Ser inte dagens händelse som något problem utan en tillfällighet.

Flört    Nu går vi vidare och siktar mot nästa tävling.   Skrattande

 

STORT GRATTIS till Lydnadslandslaget som tog hem lagsilver efter

Finland som vann guldet och Norge som fick bronset i VM. Cool

 

Ovido - Quiz & Flashcards