Direktlänk till inlägg 5 april 2009

Premiär tävling !

Av Gunilla Bäckström - 5 april 2009 16:41

Ja då var årets första tävling  ( Åmål) för oss avklarad. Och det gick väl ganska bra med tanke på att det var en mycket blöt och lerig plan. Kiwi har ju blivit lite kinkig med sånt på äldre dar. Sittande 10 och platsen 10, bara det känns som en seger när det har varit strul där till och från. Lite strul på ff, inkallning och vittring.  För övrigt helt ok och vi slutade på en 1:a plats med 281 p, 2:a Anette med Cider 268 p. och 3:a Ulf och Frisco 264 p. så jag är nöjd med min lilla kompis. Vet ju vad vi ska jobba hårt på till nästa tävling. Lillemor var där och bakdömde så vi hade xtra bra koll på oss. Jätte bra att få höra vad som kan bli bättre. Nu tar vi nya tag inför nästa tävling. Känns så skönt att glädjen och farten finns ännu trots att åren går, hoppas att vi får ha ett skadefritt 2009 och bara ha kul ihop på tävlingar. Det är ju "mammas" älskling hur det än går.

 
 
Krollie

Krollie

5 april 2009 17:27

Grattis syrran till en bra runda, om du visste vad avudsjuk jag blir när jag inte får vara med, sitta i bilen en hel jävla dag är väl inget önsketänkande eller hur?
Fick lite träning o lek när vi kom hem iallafall, tur för:na annars hade jag blivit riktigt sur.
"Mamma" hälsar grattis till dig o din "mamma"
ses till veckan tasskram

http://www.krollie.se

 
Lena, Daffy o Dino

Lena, Daffy o Dino

5 april 2009 19:38

Nämen grattis! Vilken fin debut! Jättekul!
Varför har du tagit bort den fina bakgrunden?

http://web.telia.com/~u65206052

 
Marika & Tina

Marika & Tina

5 april 2009 20:14

Hejsan!
Vi vill önska ett stort grattis till dagens vinst! Trevligt att träffas och lycka till även i fortsättningen //

Tina & Marika med Golden

http://nellierosso.dinstudio.se

 
Lena, Basco &Tease

Lena, Basco &Tease

6 april 2009 22:08

Supergrattis här med!!!

http://www.lenashundar.cybersite.se

 
Lena & Gubben

Lena & Gubben

7 april 2009 23:45

GRATTIS till vinsten i Årets premiär tävling.Tycker det är roligt & häftigt att hon fortfarande är pigg & på G.
Fortsatt lycka till under året,hoppas vi stöter på varandra på någon tävling eller så.
Ha de gott / Kram från oss

http://www.vallgubben.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla Bäckström - 25 juni 2013 21:42

Älskade lilla Brainwaiwe´s Kiwi ! ! !   Jag hade kontakt med Lena (din uppfödare) på telefon den natten du föddes, natten till midsommarafton  1999. Jag träffade dig första gången när du var 3 veckor, och redan då visste jag att du skul...

Av Gunilla Bäckström - 23 juni 2013 21:47

 Läääänge sen sist !               Det kan till viss del bero på jävligt seg dator (som är på g att åtgärdas) och FB.              Det senast som hänt är tyvärr att lilla älskade Kiwi lämnade oss den 10/6 pga åldersskäl o sjukdom. Hon f...

Av Gunilla Bäckström - 22 januari 2013 08:24


Nu har bloggen verkligen legat nere länge. Allt är Facebook´s fel, det är ju där som allt händer nu för tiden. Nu har vi kommit en bit på väg i träningen. Jag har bestämt mig för att inte ha bråttom med Divann,  målet är att lägga bra o...

Av Gunilla Bäckström - 30 september 2012 21:11

Länge sen det bloggades ! !   Nu börjar vi komma tillbaka på banan igen när det gäller egen träning och lite kurser. Helgen som varit har gått i hundens tecken. Lördag åkte vi hemifrån ca 08:00 med destination Torsby, för att ha lydnadsk...

Av Gunilla Bäckström - 8 augusti 2012 23:25

Har inte bloggat på hela semestern pga dåliga förbindelser med internet. Vi startade med Ransäterhelgen som har blivit lite som en tradition att åka till, även om man som nu inte har någon hund att tävla med. Jag har varit där i stort sett ...

Ovido - Quiz & Flashcards