Alla inlägg den 19 april 2009

Av Gunilla Bäckström - 19 april 2009 12:03

Lördag morgon och ledig...... skulle man ju kunna va, men inte om man är "hundidiot". Nä då ställer man klockan på 06:30 för att åka ut i skogen och vara spårläggare.Vi hade en Spårtävling (lägre, högre). Gudrun fick mitt spår och kom tillbaka med alla pinnar, hon var sååå nöjd. Känns alltid lika kul när det lyckas för den tävlande, känns ju lite som en seger för mig som spårläggaren oxå. Det blev en heldag på klubben, kul att träffa gamla hundvänner och bara flumma runt, dricka kaffe o ha trevligt. Fast lite sugen på att tävla är jag, har ju börjat  tävlings säsongen för i år och känner mig mer laddad nu. Har ju stått över SM i två år, -07 var jag kvalad men valde att stryka mig eftersom motivationen var helt borta (skulle aldrig åka på ett SM utan att va genom tränad), gjorde ingen tävling -07 så det fanns ju inga kvalpoäng till -08. Men nu har vi tagit nya tag och anmält till SM -09. Ska bli så himla kul och få vara med igen.

Ha de gött!

Nisse, Sara och Carina i väntan på dom tävlande.




Ovido - Quiz & Flashcards