Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Gunilla Bäckström - 22 januari 2010 21:27


                                                Nisse i action

  

Idag har jag varit ledig, efter en "hård" vecka,

har jobbat från 7 till 7 i stort sett varje dag.

 

Så det var gött å få en x-tra ledig dag inför helgen.

 

Så den här dagen har varit ägnat  till hundarna + dammsugning + handling,

men nu har vi nöjda o trötta vovvar.

 

Kollar lite till o från på Let´s Dance,

och jag håller sten hårt på Willi

 (jag kan inte heller dansa, men han försöker till 100%).

 

Är lite trött o mätt efter maten som bestod av

fläskfile´,fylld med mozarella o basilika & potatisgratäng & sallad & givetvis kantareller (plockade av mig o Kiwi).

 Vi avslutar med  lite frukt o grädde.

 

Vilar inför en ny ledig dag...

Ha de gött mina vänner ! !

Ovido - Quiz & Flashcards