Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Gunilla Bäckström - 3 januari 2010 19:40

Då var det 2010 !

     

Kiwi o jag skålar in det nya året ! !

 

Har lite saker att försöka komma igång med.

Först ska jag ta tag i det här med mina

"volanger".

  

Vill inte ha dom kvar längre, de börjar bli allt för stora.

Så nu ska det bli ändring och hårda tag framöver.

Min kondition har oxå blivit sämre eftersom jag slarvat med

våra promenader,

 och inte gått fort och effektivt som jag gjorde förr.

 

Kiwi behöver oxå jobba upp en bra kondition om vi ska orka tävla framöver.

 

För än ska vi inte gå i pension...

Eftersom hon fortfarande tycker det är kul med lydnaden.

T.o.m fritt följ tycker hon är kul och är super taggad där.

  

Hon går ju mot sitt 11:e år nu och då behöver man ha god grund kondis om man ska orka.

Det handlar ju inte bara om moment träning

 om en "gammal" hund ska orka.

 

Nu börjar ett nytt år med nya möjligheter och nya utmaningar,

ska bli kul.

 

Ovido - Quiz & Flashcards