Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Gunilla Bäckström - 29 juni 2009 20:46

Kiwi alltså. Vi var iväg ikväll på premiär bad. Jag vågade inte i än, tror nog det är lite för kallt än i Vänern för min del i så jag tog en kall dusch innan vi åkte. Men Kiwi är heltokig i vatten. Kommentaren från folk som var där..

 - vilken tokig hund! 

Hon blir alldeles vild och slänger sig i, roligast är det om det finns en brygga att hoppa ifrån. Jag har tvättat och hängt den, klippt gräs, bränt mig på gräsklipparen (så går det när man stoppar fingrarna där de inte ska va) och blivit geting stucken igen... allt detta har jag hunnit med efter jobbet. Så här händer det saker. Nu ska jag sätta mig på altanen och bara njuta, med ett glas rött kanske. Micke är borta på jobb och kommer inte hem förrän imorgon kväll, så jag tar med mig mina fyrbenta vänner ut och njuter av sommar kvällen. Bad bilder i fotoalbumet

Ha skön sommar kväll!


Ovido - Quiz & Flashcards