Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Gunilla Bäckström - 25 juni 2009 07:54

Grattis på 10-års dagen mammas lilla älskling. Kan inte riktigt fatta att det är 10-år sedan Kiwi kom hem till mig. 25/6 1999 jobbade jag natt till midsommar afton och hade telefon kontakt med uppfödaren Lena  under tiden "mamma" Bonnie höll på att föda. Det blev tre tikar (och fyra hanar, men det var ju en tik jag skulle ha) jag var först att välja. Kiwi var tre dagar när jag träffade henne första gången, jag bestämde mig för henne redan då. På Sm -99 (tävlade med Kita då) så kom Lena och lämnade över Kiwi. Sen den dagen har hon varit mitt allt.

Vi har tävlat SM 6 ggr och i år gick vi till final !

Tyvärr har det varit lite sjukdomar som bromsat lite efter vägen. Kan inte tro att hon är 10-år, hon är så pigg och alltid på G. Tävlandet fortsätter vi med så länge hon tycker det är kul. Ikväll blir det våfflor, sylt o grädde till Kiwi & Nisse

Grattis mammas Kiwi ! !

Ovido - Quiz & Flashcards