Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Gunilla Bäckström - 25 mars 2011 19:15

 

Ja nu är våren äntligen här !

 

Tog en ledig fredag och tänk va skönt det är

att få tre dagars ledigt när det är helg.

Vaknade tidigt och städade huset &

var in till stan & handlade,

när klockan var 12:00 var allt färdigt.

 

Eftermiddagen har tillägnats mina kära hundar.

 

Det blev en långpromenad i det fina vädret och

jag tog med kameran uti fall att.

 

Vi hittade några säkra vårtecken och

 konstaterade att snön försvinner väldans fort nu.

  

  

 

Den här helgen ställer vi ju fram klockan också

så nu blir det längre kvällare.

 

Såå gött att vi äntligen är på väg.

 

Nu är det dax för fredagsmys..känns lite ensamt bara

 Micke jobbar em skift och slutar inte förrän 22:00.

Men ensam är jag ju inte

för mina goa hundar håller mig ju sällskap.

 

Det blir den enkla varianten när det gäller mat kväll..

Moussaka & sallad & vitlöksbröd & ett glas rött !

 

Ha en goer helg !

 

Och lycka till ni som ska tävla i helgen ! !

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards