Alla inlägg den 1 november 2011

Av Gunilla Bäckström - 1 november 2011 21:27


Ja då har man varit "ledig" måndag & tisdag

pga halsont & snuva & allmänt urlakad.

Jag tog semester 2 dagar.

 

Nu har jag haft denna jävla förkylning sen 11 oktober,

att jag har sån koll på datumet beror på

att jag hade tandläkartid den 12/10 och fick avboka den.

Igår skulle jag in till apoteket och fylla på "snormediciner",

då tog jag med Diva så vi fick oss en liten skogspromenad.

Det var en kanonfin höstdag och kameran var med,

det går ju så fort med Diva hon har snart växt ikapp Kiwi.

Diva väger ca 10,5 kg och är ca 42 cm hög.

       

 

Eftersom vi kör positiv träning och mycket godis så här i början

 så kommer tungan fram ganska ofta.

Vi gick en promenad och tränade lite sen blev det en sväng på stan och miljöträning,

Diva skötte sig utmärkt.

    

 

Idag var vi en snabbis till Karlstad.

 IKEA & Systembolagt

(och där fanns det massor av olika glöggsorter som slank med) &

givetvis blev det lite klädinköp.

 

Avslutade med en promenad på Bergviksområdet

bland en massa folk oxå ..... miljöträning igen.


Nu får det bli sängen för jag ska försöka

jobba imorgon, men bra känns det inte.

  

Huvudvärk och ont i bihålorna, släpper det inte

så får jag väl gå till "farbror doktorn" .

  

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards