Alla inlägg den 16 december 2010

Av Gunilla Bäckström - 16 december 2010 19:53

                                    

 

Känner mig lite så här just nu !

  

Har haft kontakt med den uppfödare jag vill ha hund ifrån,

vi ska träffas i Stockholm till helgen och prata lite.

Hoppas att jag blir godkänd som valpköpare.

Allt verkar lovande inför en vår med en liten ny familjemedlem.

 

På lördag morgon (eller natt) kl.03.45 hämtar jag upp Lena B

för uppsamling vid Cabby där VKK-bussen hämtar upp oss kl. 04:10.

 

   

  

Då är det dax för den årliga trippen för oss "tanter" till

Älvsjö och en heldag med hund...så kul.

Extra kul är ju att Nordiska i Lydnad går i Sverige 2010,

så det blir att heja som fanken på de våra.

   

Det är BlåGul klädsel som gäller  och heja ramsorna är inövade 

Kanske jag kan ge lite resultat redovisning på FB.

Ha de gött alla vänner !

 

     


 

 

 



Ovido - Quiz & Flashcards