Alla inlägg den 5 december 2010

Av Gunilla Bäckström - 5 december 2010 19:13

            

                          Har haft en helmysig helg !

 

Fredag tog jag ledigt och hade en heldag i Karlstad

o shoppade loss lite inför julen. 

Hann med både stan & Mitt i City & Bergvik & Ikea.

 

Har nu klart med julklapparna,

så tidig har jag nog aldrig varit nåt år förut.

 

Känns skönt och slippa stressa in i sista minuten,

 det mesta går ju till våran nya familjemedlem... William.

 

Har bestämt mig för att inte skicka några julkort i år heller,

det får bli julhälsningar den här vägen   

 

Kom hem ganska sent på fredagkväll,

 och då blir man serverad hemgjord

Lasagne & sallad & av min goa "gubbe".

 

Lördag kom Andreas &   

 

Det var beställt Nacho gratäng & sallad & Nan bröd

 (av Andreas)

Vi hade en mysig eftermiddag. 

 

Idag har jag inte gjort mycket här hemma,

eftersom det var dräglig temperatur ute idag så

blev det prio 1 för hundarna.

 

Vi var ute och pulsade i snön i några timmar.

   Det var ganska jobbigt att gå i, men bra träning.

 

Både jag & Kiwi & Nisse var trötta när vi kom hem

 så vi tog en eftermiddags lur.

Blev väkt av Micke som säger att maten är färdig,

kan man ha det bättre.

Kyckling i lergrytan & grönsaker & sås & ris &

 

 

Nu blir det soffan en stund sen tidigt läggdax.

 

Bara att ladda inför en ny arbetsvecka.

 

Ha en fortsatt trevlig 2:a advent !

  

       

 

Ovido - Quiz & Flashcards