Alla inlägg den 7 september 2009

Av Gunilla Bäckström - 7 september 2009 08:02

Har väl inte hänt så mycke på hundfronten direkt.

 Förra veckan gick i mötets tecken det var mycke möten både på jobbet och på fritiden.

Vi är i full gång och förbereder inför Lydnads & Agility SM 2010 i Karlstad, där Kristinehamn är ansvariga för lydnaden.

Det är mycke att tänka på, för när det är dags ska allt fungera.

Men jag tror nog vi ska kunna greja det.

 Vi som jobbar med det här i Kristinehamn är jag, Maria N, Lena B, Lillemor & Kjell.

När det gäller hundarna har det "bara" blivit (svamp) promenader.  Nu är Kiwi lika tokig som vanligt i skogen det är så härligt att se henne pigg o glad igen.

I lördags var jag och Camilla (dotter) till Filipstad på Oxhälja och uj,uj.. vad folk det är.

Spelar ingen roll vad det är för väder där inte, dit åker folk ändå. Vi gjorde väl, inga direkta fynd men pengar brände man ju ändå.

Imorgon ska jag vara ledig (lite lyx vecka eftersom jag är ledig fredag oxå).

Jag ska till Karlstad och lämna ett nytt urinprov på Kiwi, nu har det ju gått ett tag efter behandlingen så det är dags att kolla så allt är ok.

Få se om vi eventuellt drar iväg på en liten husvagns tripp till helgen. Enda sättet att få Micke att koppla av lite är nog och åka bort några dar.


Ovido - Quiz & Flashcards