Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Gunilla Bäckström - 13 augusti 2009 21:50

Har haft en sån där riktig semesterslappardag... som vi inte hunnit med förut.

Vädret var ju lite sådär, så efter en promenad på förmiddagen gick vi o la oss under filten, och jag gottade mig med en god bok Kiwi tätt intill.

Igår tränade jag & Kiwi, ihop med Lillemor & Krollie & Shikka.

Vi körde igenom elit momenten med alla tre. Kiwi var väldigt okoncentrerad och slarvig, men hon hörde glassbilen, som hon tycker är äcklig (det är gamla Zorro som hann skrämma upp henne för den...tyvärr).

Ikväll var jag ut till klubben en sväng men gjorde inte så mycket...hade mest lite skoj, och körde lite ff, rutan och inkallning.

Men då var det en annan Kiwi, som var som hon skulle igen.

Imorgon ska vi till "doktor" Jörgen, få se om jag inbillar mig en massa ( hoppas, hoppas att det är jag som är nojig). Nu ska jag mata "trädgårdsdjuren".

 Så här söta är de som "bebisar".

Ovido - Quiz & Flashcards