Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Gunilla Bäckström - 20 juli 2009 19:00

Uppstigning 06:00...nu var det ju så att jag gick upp när Mickes klocka ringde och tog lite te o smörgås, matade o rastade hundarna sen gick jag och la mig igen. Det var så skönt för det var grått o regningt. När jag vaknade nästa gång var vädret betydligt bättre, uppehåll och lite sol. Lena B ringde och var träningssugen så vi träffades på klubben och körde hela programmet (lydnad) med Kiwi o Daffy och lite bruks med Dino. Kiwi var lite för tänd och hade lite tjuvstarter här och där (har inte kört nåt ordentligt sen SM). Men nu blir det lite mer (hård)träning dessa dagar för den lilla damen.

Positivt att hon "vill" men det får ju inte bli slarv, det kostar för mycket. Efter träningen åkte vi till svamp skogen och plockade en påse "gulingar", vi var hemma ca 17:00 så det blev en skön em för lilla "Kiwi" med sin mamma. Nu är hon ganska trött o go.

Ska rensa dessa svampar, vilket inte är lika kul som att plocka dom men det är ju så gott att ha ett förråd till vintern. Är jag lite ekorre kanske ??

Ovido - Quiz & Flashcards