Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Gunilla Bäckström - 8 juli 2009 21:59

Jobbat till 14.00 var ju inget, tänker säkert en del. Snabbt hem o hämta Kiwi för lite lydnadsträning med Lillemor & Krollie & Shikka och Lena & Tease & Basco. Gjorde inte så mycke med Kiwi lite ff och vittring (gick super) och en ruta som ju är hennes favvo, gäller bara och hålla igång hennes positivitet nu på äldre dar. Lite sent att börja rota i moment nu. Det hon lärt är för befäst för att lära om. På hem vägen stannade vi till vid sjön så Kiwi fick lite sim motion oxå. Himmelen var alldeles svart runt om men vi klarade oss. Väl hemma drog jag igång med gräsklippning. När jag var nästan färdig (ca 4x5 m kvar) så började det och spö regna. Men född envis som man är så gav jag mig tusan på att klippa färdigt. Tänkte när jag gick där i häll regnet med klipparen i full fart, att snart ringer grannen 112. Men det gick bra o jag blev färdig  men väldigt blöt. In och slängde käderna i tvätten o tog en dusch. Sen igång med dammsugaren och gjorde ett röj. Så nu kan man med gott samvete sitta vid datorn o mysa lite.

Ha de gött mina vänner!

Ovido - Quiz & Flashcards