Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Gunilla Bäckström - 29 augusti 2010 18:35

Ja nu är det söndag kväll ...igen !

 

Helgerna går väldans fort tycker jag,

 fast arbetsveckorna rinner iväg fort de med.

 

Senaste tiden har vi (jag o hundarna)

tillbringat den mesta lediga tiden i skogen...

promenader kombinerat med svampplockning.

 

Nu är vinterförrådet mer än välfyllt,

det som blir över åker till Degerfors.

Eftersom Camilla har lite svårt

att komma ända ner till backen som det är nu.

 

Har även tränat lite med Kiwi,

 har ju anmält tillnågra tävlingar framöver,

så vi måste ju hålla igång lite.

 

Idag var vi över till Karlskoga en sväng,

inhandlade bla en ny skottkärra eftersom den vi hade

fick ta emot takraset i vintras

den blev lixom inte sig lik nåt mer.

 

Jag passade på att hoppa in på Elgiganten

 o kollade på en liiiiiten dator.

Ska iväg på jobb resa till veckan o bo på hotell ett par dygn....

men kan ju inte va utan dator sååå länge.

 

Hittade tyvärr ingen som jag ville ha...

men det är ju inte onsdag än.

Blir nog en akutsväng till Karlstad nån dag.

 

Ha de gött mina väner !

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards