Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Gunilla Bäckström - 6 maj 2010 21:21

 

Efter att ha suttit på möte hela eftermiddagen

så var det helt underbart att få ge sig ut med hundarna.

 

Hade tänkt att åka till klubben och träna ikväll,

men när jag var på väg fick jag se

att det var full aktivitet på "min" plan här i Ölme.

 

Nu är det våren på riktigt när "grabbarna" har börjat träna igen.

  

Alltså stannade jag "hemma" och tränade istället.

 

Vi hade en helt underbar kväll jag o Kiwi,

22 grader varmt i solen och nästan vindstilla.

 

Störning får man ju oxå när man tränar ff.

Det kommer fotbollar studsande

runt fötterna och killarna skriker och har sig.

 

Eller när man skickar hunden till rutan

och det landar en fotboll bredvid.

 

Men det stör inte Kiwi,

 hon är mer intresserad av att jobba.

 

Bara hon får ha sin leksak ifred...

 

Träningen gick super bra,

 det är ju bara att underhålla det vi har.  

 

En underbar kväll med en underbar kompis !!

 

Ha en fortsatt go kväll mina vänner...

 

Ovido - Quiz & Flashcards