Alla inlägg den 14 november 2010

Av Gunilla Bäckström - 14 november 2010 18:56

Nu var det länge sen man bloggade !

 

Facebook har tyvärr tagit över mitt liv...

fast där får man ju dagsfärska nyheter hela tiden.

 

Men egentligen tycker jag nog att det är kul med

bloggar o hemsidor oxå bara de är uppdaterade.

 

Så jag lovar att skärpa mig.   

 

När det gäller tävligsfronten

så har vi nog avslutat detta år jag & Kiwi och gått lite i ide.

 

Hade en liten fundering och anmäla till Mariestad

denna helg men den blev tydligen inställd pga snö.

Nu är ju snön borta men det kan man ju inte veta

som arrangör några dagar innan.

 

Får väl se om det blir nån ridhustävling i vinter.

 

Jag har ju lite annat nu oxå..

lille William är prio 1 för mig.

   

Har haft en trevlig farsdag tillsammans med

Camilla & Andreas & William.

Middagen bestod av Gratinerad colastek & blåbärspaj & vaniljsås.

 

Gjorde en mindre trevlig upptäckt..

eller rättare sagt Camilla gjorde det. 

 

Kiwi har slagit av en av de långa framtänderna i överkäken

 men hon verkar inte ha ont av det

för hon äter och beter sig precis som vanligt.

Får väl hoppas att det inte blir nåt strul

 vid apporteringarna speciellt metallen.

Ska testa, annars får det väl bli ett besök hos

hundtandläkaren.

 

Årets "aha" upplevelse ! ! ! ! ! !

Har äntligen efter ca två års tjat fått utebelysning.

 Nu slipper man snubbla runt i mörkret med en ficklampa.

Leta nyckelhål som inte finns eftersom ficklampan ligger på insidan m.m

  

Bilden är tagen när den första snön var på väg ner.

 

Ha de gött ! !

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards