Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Gunilla Bäckström - 9 oktober 2010 18:43

 

Klockan ringde 07:00 imorse fast man var ledig !!!

 

Vi drog iväg mot Grums jag och hundarna,

 Nisse fick oxå följa med eftersom husse skulle jobba.

 

När vi kommer fram så får man info om

 att planen är blöt och ett riktigt lerhål ???

 

Jaha, och inga stövlar eller ombyte till fötterna

har jag med heller.

 

Men mina goa vattentäta Salomon skor får ännu en prövning...

och jag blev INTE blöt.

 

Kiwi brydde sig inte speciellt om blötan.

 

Vi var NIO stycken i Elit (kul att det var så många),

Vi drog startnummer 1.

 

Det kändes helt ok, med tanke på hur det skull bli på

planen när några hade gått.

 

Kiwi visade än en gång att detta med lydnad är kul.

 

VI VANN på 286 poäng....

 

Inga höjdar poäng men helt ok för mig,

 med tanke på att vi är "två åldringar".

 

(klicka på länken här nere, tyckte den passade oss)

Kul har vi i alla fall på planen ! ! !

 

Tack Grums BK för en trevlig dag !!!!

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards