Alla inlägg den 22 november 2009

Av Gunilla Bäckström - 22 november 2009 21:39

Jag har varit en dålig bloggare denna vecka.Rynkar på näsan

 Kan ju bero på att det varit mer än fullt upp på jobbet, och då har det inte funnits lust till "datakör" när man kommer hem.

 

Det har ju inte hänt så mycket heller, så det finns väl egentligen inte något spännande att skriva om.Obestämd

 

Det har bara blivit promenader denna vecka med pannlampa p.g.a långa arbetsdagar och tidigt mörker.

Lördag skulle jag varit på Distriktsmöte men valde att avstå, när jag vaknade och insåg att solen sken (vilket inte händer så ofta nu mera).

Istället blev det en heldag ägnad åt hundar o skogen, plockade även lite "trattisar" till maten .

 Idag var jag glad att jag gjorde det valet för nu var vädret sig likt igen..mörkt o regn.

 

Faen vilken trist årstid detta är. Gråter

Har inget emot vinter men då ska det va några minus grader o lite snö.

Avslutar med en skön sommar bild på en badande Kiwi !!Cool

Ovido - Quiz & Flashcards